پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215542
شرايط جوري شد که من هم استقلالي شوم
تاریخ انتشار : 1395/04/30 07:44:02
نمایش : 1761
مدافع - هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: مي‌خواهم با عملکرد خوب در استقلال در جام جهاني روسيه براي تيم ملي بازي کنم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وريا غفوري  درباره شرايط خودش، استقلال و حرف‌وحديث‌هايي که در مورد اين تيم مطرح شده است، صحبت‌هايي را انجام داد که در زير مي‌خوانيد:

چقدر آماده هستي تا بتواني براي استقلال در بازي‌هاي رسمي به ميدان بروي؟

زماني که به استقلال آمدم، شرايط خيلي بدي داشتم. سال گذشته بدترين فصل فوتبالي من بود و خيلي مصدوم شدم. همين مسئله باعث شد بسياري از بازي‌هاي فصل را از دست بدهم. امسال اما با کمک عليرضا منصوريان و کادر پزشکي استقلال آرام آرام در حال آماده شدن هستم.

مي‌تواني از اين هم بهتر شوي؟

صددرصد همين‌طور است. البته شرايط بدي ندارم، اما به آمادگي صددرصد نرسيده‌ام.

تصور مي‌کردي هواداران استقلال امسال استقبال خوبي از تمرينات داشته باشند؟

من تجربه بازي در تيم‌هايي که تماشاگران زيادي دارند، نداشتم، اما امسال سال متفاوتي نسبت به گذشته است. هواداران زيادي از تمرينات ما استقبال مي‌کنند. استقلال حتي سال‌هاي گذشته هم اين همه با هواداران زياد روبه‌رو نمي‌شد. اين مسئله براي ما پشتوانه گرمي خواهد بود.

با توجه به اين شرايط، انتظارات از استقلال بالا نمي‌رود؟

هم انتظارات را بالا مي‌برد و هم مسئوليت‌مان را سنگين‌تر. بايد با عشق کار کنيم و نگذاريم هواداران با ناراحتي به خانه‌هاي‌شان بروند. تلاش همه بازيکنان استقلال اين است که اين تيم بتواند به جايگاه خوبي برسد.

حرف‌وحديث‌هاي زيادي در مورد بازيکنان جديد استقلال مطرح شده و برخي‌ها اعتقاد دارند نام اين تيم را بايد «تيم ميلياردي» بگذارند. چه واکنشي به اين صحبت‌ها داري؟

چنين خبرهايي نيست. شايد تيم‌هاي ديگر به اين بازيکنان دو برابر استقلال پيشنهاد داده باشند، اما آنها با عشق استقلال را انتخاب کردند. برخي افراد جو الکي راه انداختند که استقلال تيم ميلياردي است. اين حرف‌ها از جايي آب مي‌خورد که به بازيکنان ما پيشنهاد زيادي دادند، اما استقلال را انتخاب کردند. نام استقلال آنقدر بزرگ است که بخواهيم اين تيم را انتخاب کنيم.

غفوري رحماني رضايي

از پرسپوليس هم پيشنهاد داشتي، چرا استقلال را انتخاب کردي؟

من با عشق استقلال را انتخاب کردم و دوست داشتم امسال براي اين تيم بازي کنم.

استقلال آماده آغاز ليگ  است؟

نمي‌گويم آمادگي‌مان صددرصد شده است، اما شرايط خوبي داريم. بازيکنان استقلال به هماهنگي نسبي رسيده‌اند و اميدوارم با همت کادر فني تيم خوبي بسازيم.

هدفت از حضور در استقلال چيست؟

اينکه با استقلال قهرمان شوم و در آسيا نتايج خوبي بگيريم. از طرفي مي‌خواهم با عملکرد خوب در استقلال در جام جهاني روسيه براي تيم ملي بازي کنم.

فکر مي‌کني با خسرو حيدري بتواني جناح راست استقلال را بيمه کني؟

خسرو هميشه در استقلال عملکرد خوبي داشته است. هر بازيکني هم که در اين جناح با او بازي کرده، عملکرد مناسبي داشته است. هدف من اين است که هم هواداران را خوشحال کنم و هم سطح فني‌ام را بالا ببرم.

در مقعطي هم مي‌توانستي استقلالي شوي، اما چرا اين اتفاق نيفتاد؟

الان نمي‌توانم دليلش را بگويم که چرا استقلالي نشدم. آن زمان شرايط مهيا نبود، اما امسال اين شرايط مهيا بود.

هواداران استقلال چه لقبي به تو داده‌اند؟

فيليپ لام. در بازي تدارکاتي‌مان با تيم اميد اين لقب را دادند. خودم سبک بازي لام را خيلي دوست دارم و از اينکه لقب اين بازيکن را به من داده‌اند، خوشحالم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html